NEVROZNANOST IN SPREMEMBE




  • Kaj ovira spremembe.

  • Zakaj nekatera čustva sabotirajo spremembe v šoli.

  • Zakaj predpostavke, ki ne temeljijo na znanstvenih dognanjih in izkustvenih dokazih, preprečujejo učinkovite spremembe v šoli.

  • Kako pomagati skupini, da se premakne iz zataknjenega stanja.

  • Trije pomembni dejavniki, ki podpirajo spremembe v šoli.

  • Sprožilci, ki pomagajo uvajati spremembe z malimi, a učinkovitimi koraki.

  • Pomen starševske podpore.

  • Moč znanosti na poti do sprememb.

  • Moč vrstniškega pritiska na poti do sprememb.

  • Koliko se lahko šola spremeni.

  • Katere vrste programi imajo največ možnosti pri uvajanju sprememb.

  • Katerih 7 veščin najbolj pomaga učencem pri osebnem napredku.

  • Kako gradimo šolsko kulturo.

  • Zakaj potrebujemo pri vsakem koraku na poti do sprememb močne odgovore na vprašanja »zakaj« in »kako« ter zakaj morajo zaposleni imeti znanje za takojšnje praktične korake.

  • Pomen vodstvenih veščin.




»To je še eno od izobraževanj, ki dokazuje, da lahko najboljše iz nevroznanosti učinkovito prenesemo v takojšnje praktično delo. Čestitke predavatelju in trenerju.«